Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Чалій Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Чалій Л. В. Початковий рівень підготовки туристських кадрів серед студентів фізкультурних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. В. Чалій // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_21 Відзначено, що необхідність активізації роботи фахівця фізичного виховання в галузі туристично-краєзнавчої діяльності ставить перед викладачами вищої школи завдання якісної підготовки студентів до організації походів та інших туристських заходів. Проаналізована програма підготовки громадських кадрів, рекомендована Федерацією спортивного туризму України. Наголошено на тому, що під час навчання у ВНЗ студенти мають змогу виконати програму підготовки туристських кадрів на звання «Організатор спортивного туризму».Обозначено, что необходимость активизации работы специалиста физического воспитания в области туристско-краеведческой деятельности ставит перед преподавателями высшей школы задачи качественной подготовки студентов к организации походов и других туристских мероприятий. Проанализирована программа подготовки общественных кадров, рекомендованная Федерацией спортивного туризма Украины. Отмечено, что во время учебы в ВУЗ студенты могут выполнить программу подготовки туристских кадров на звание «Организатор спортивного туризма». This article deals with the peculiarities of preparing the RSHUs’ students of «Physical education» specialty for getting the degree of «Sport tourism organizer». The training program for public personnel, recommended by the Federation of Sport Tourism of Ukraine is being analyzed.
| 2. |
Чалій Л. В. Сучасний підхід до викладання дисципліни "Теорія і методика викладання лижного спорту” у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. В. Чалій, Т. В. Козаченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_28 Лижна підготовка в школі належить до основних вправ, які створюють умови для гармонійного фізичного розвитку. Сучасні освітні заклади майже не проводять цю роботу, у разі цього втрачається можливість корисного зимового спорту й розваг. Висвітлено мету, озвучено власний досвід підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до уроків лижної підготовки. Проведені анкетування й спостереження надають право стверджувати про доцільність грунтовних занять із лижної підготовки зі студентами для подальшого використання цих знань у роботі зі школярами. Запропоновано поряд із біговими лижами, що є більш традиційними в навчально-виховному процесі, обов'язково використовувати гірськолижні як сучасну, оздоровчу, популярну нині тенденцію.
| 3. |
Демчук С. Актуальність туристської підготовки у професійному становленні фахівців із фізичної культури [Електронний ресурс] / С. Демчук, Л. Чалій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 162–165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_48 Визначено актуальність туристської підготовки у формуванні спеціалістів високої кваліфікації, майбутніх фахівців фізичної культури. Проаналізовано відповідність навчальних програм із туристсько-краєзнавчої роботи щодо вимог сучасної професійної підготовки вчителя фізичного виховання. Надано пропозиції щодо подальшої оптимізації навчального матеріалу. Розглянуто проблему недостатності лише аудиторної підготовки спеціалістів із фізичної культури. Запропоновано запровадження багатоденної спортивної подорожі, бажано категорійного походу з обраного виду спортивного туризму, - як необхідного компоненту базової підготовки.
| 4. |
Чалій Л. В. Сучасні підходи до складання моделей підготовки фахівців із фізичної культури [Електронний ресурс] / Л. В. Чалій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 3. - С. 18–21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_3_6 Розкрито зміст понять "модель" та "моделювання". Звернуто увагу на широке застосування в педагогічній науці методу моделювання. Це yfдає змогу наочно демонструвати майбутню професійну діяльність і проектувати ефективну підготовку до неї. Зазначено, що моделі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання відображають наявність усіх компонентів процесу освіти (принципи навчання, мету, завдання, структуру, зміст, форми, методи, систему оцінки та контролю). Указано на відсутність у сучасних педагогічних дослідженнях моделі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання до викладання варіативного модуля "Туризм". Запропоновано створити таку модель на основі компетентісного підходу.
| 5. |
Чалій Л. В. Сучасний стан проблеми формування готовності майбутнього вчителя фізичної культури до організації позакласної роботи з туризму [Електронний ресурс] / Л. В. Чалій // Народна освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2016_3_13
| 6. |
Чалій Л. Оцінювання сформованості туристських умінь та навичок у майбутнього вчителя фізичної культури [Електронний ресурс] / Л. Чалій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 2. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_2_11 Надано характеристику критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів. Під час підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до викладання туризму в школі постає потреба донести до свідомості студентів систему оцінювання їх знань і вмінь. Це сприяє організації процесу навчання та уникненню непорозумінь під час підсумкового контролю. Всі критерії в проведеному дослідженні стосуються не тільки знань, умінь і навичок, здобутих у процесі вивчення предмета, але ще й набутих компетенціях.
| 7. |
Чалій Л. Місце спортивно-оздоровчого туризму в системі фізичної активності студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Чалій, В. Кіндрат // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_15 Розглянуто проблему використання спортивно-оздоровчого туризму як засобу підвищення рухової активності студентів. Мета дослідження - пошук резервів фізичної активності у формах спортивно-оздоровчого туризму. Використано такі методи наукового дослідження, як аналіз науково-методичної літератури, опитування та узагальнення, теоретичне прогнозування. Досліджено роботи сучасних дослідників і науковців, пов'язані з вивченням спортивно-оздоровчого туризму. Аналіз науково-методичної літератури дав підставу з'ясувати, що спортивно-оздоровчий туризм - ефективний засіб для фізичного розвитку, формування функціональних резервів людського організму; він доступний для людей із різною фізичною підготовкою та надає змогу покращити багато показників здоров'я людини. З'ясовано, що спортивно-оздоровчий туризм незамінний у пропаганді здорового способу життя. Виявлено форми туристської діяльності, що користуються популярністю в студентської молоді: одноденні подорожі та прогулянки, нескладні походи з ночівлею, екскурсії. Запропоновано низку заходів спортивно-оздоровчого туризму, що можливо запровадити в позааудиторну роботу зі студентами й, таким чином, частково розв'язати проблему недостатньої фізичної активності. Висновки: у результаті опитування студентів педагогічного факультету Рівненського державного гуманітарного університету виявлено першочерговий інтерес та, відповідно, мотивацію до здійснення одноденних туристичних подорожей до цікавих краєзнавчих об'єктів або з навчальною метою. Одержані дані свідчать на користь досить поширеної й доступної форми туристської діяльності у вигляді одноденних походів, що десятиліттями використовуються в практиці навчальних закладів і не втратили своєї актуальності для сучасних студентів.
| 8. |
Чалій Л. В. Формування організаторських здібностей майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Л. В. Чалій // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 5К. - С. 324-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_5K_71
| 9. |
Савлюк С. П. Проектування оздоровчих технологій студентської молоді у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / С. П. Савлюк, Л. В. Чалій, С. В. Лопацький // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 9. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_9_17
| 10. |
Чалій Л. Структурні акценти готовності учителів фізичної культури до позакласної роботи [Електронний ресурс] / Л. Чалій, С. Мамчур // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2020. - Вип. 16. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2020_16_18
| 11. |
Чалій Л. В. Аналіз викликів та проблем професійної підготовки здобувачів вищої освіти в Україні в умовах світової коронавірусної пандемії [Електронний ресурс] / Л. В. Чалій // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 248-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__40
|
|
|